FANDOM

Fullset of LeatherArmor by KhuseleN

Иж бүрэн арьсан хувцас

Үхрийн Арьс
LEATHER (in) by KhuseleN

Хадгалалт

Нэг нүдэнд 64

Олдоц

Маш элбэг

ID дугаар

dec: 334 hex: 14E

Хамгийн анх үхэр-ийн арьс, ширнүүд нь 2010 оны 7-р сарын 20-нд МайнКрафт-ын ертөнцөд шинээр нэмэгдэж орсон юм. Мэдээж хэрэг эдгээр арьс ширийг үхэрнүүдээс гаргаж авах бөгөөд үүний тулд хөөрхий үнээнүүдийг цааш харуулах хэрэг гарна. Нэгэнт та хангалттай хэмжээний арьс шир цуглуулж чадсан бол тэдгээрийг ашиглаад хувцас дуулга хийх боломжтой. Хуяг дуулганууд дотроосоо арьсан дуулга нь хамгийн эдэлгээ муутай нь ч гэлээ, хийхэд хялбархан мөн олдоц сайт юмшүү. Нэг үхрийг хөнөөхөд ойролцоогоор 0-2 ширхэг арьс шир гарч ирдэг байна.

Иж бүрэн хамгаалалт хувцастай болохын тулд танд 24 ширхэг арьс хэрэгтэй бөгөөд 12 ба түүнээс дээш тооны үхэрнүүдийг цааш харуулах хэрэгтэй болж байнадаа. Гэхдээ үхэрнүүдээс зөвхөн арьс гарч ирдэг гэж бодвол эндүүрч байна. Мөн тэднээс мах гарч ирдэг гэдгийг санаарай.

  • Малгай хийхэд 5 арьс
  • Хантааз хийхэд 8 арьс
  • Өмд хийхэд 7 арьс
  • Гутал хийхэд 4 арьс тус тус хэрэг болно.

Хэрхэн урлах вэ?

Оролт => Гаралт
Арьсан Малгай LEATHERARMORS by KhuseleN
Арьсан Хантааз
Арьсан Өмд
Арьсан Гутал

Тривиа

  • Үхрийн арьс нь "Cow Trigger" Achievement-ийг авахад хэрэг болно.
  • "Баасан Гаригийн 8-р нууц шинэчилэл"-ээс хойш тахиа-нууд нь галд шатаж үхэх үедээ арьс унагаадаг байсан бөгөөд энэ алдааг удалгүй зассан байна.
  • Мөн арьсан хувцсыг урьд нь хонины ноосоор нэхдэг байсан бөгөөд үүнийг "Ноосон хуяг" хэмээн нэрлэдэг байжээ.

Мэдээг оруулсан : Хүслэн