FANDOM

Өндөг
Egg by KhuseleN

Хадгалалт

Нэг нүдэнд 16

Анх гарч ирсэн

Alpha 1.0.14

ID дугаар

dec: 344 hex: 158

Өндөг нь хоолны материал бөгөөд тахиануудаас 5-10 минут тутамд гарч ирдэг байна. Тэгэхээр 9 тахиатай байлаа гэж бодвол, ердөө 40-хөн минутын дотор 50 өндөгтэй болох нь байнашүүдээ. Мөн бусад итемүүдийг бодвол өндөг маань 64 биш 16 хүртэлх тоогоор халаасны болоод авдарны нэг дөрвөлжин нүдэнд хадгалагддаг юм.

Яг л цасан бөмбөгний адилаар түүнийг бас шидэж болох бөгөөд үүний тулд та хулганыхаа баруун товчийг дарахад хангалттай. Харин шидсэн өндөгнөөс тахиа төрөх магадлал 1/8 байдаг юм байнашүү.

Мөн өндөг маань бялууны жоронд ордог билээ.

Бялуу хийх

Найрлага Оролт => Гаралт
Өндөг x1
Улаан буудай x3
Хувин сүү x3
Элсэн чихэр x2
CRAFTING Cake by KhuseleN

Тахианы аж ахуй

EggFarm by Khuselen

Тахиан аж ахуй эрхэлж байгаа нь

Тахианууд маань их хөдөлгөөнтэй амьтад тул тэднийг тогтоон барьж авах нь тун хэцүү. Мөн цаг нь тулсан үед өндөг бүр тахиа ч үзэгдэж харагддаггүй тал бий. Тиймээс та, яагаад тахианы аж ахуй эрхэлж болохгүй гэж айн хэх. Үүний тулд та дээд тал нь 3 блок гүнзгий нүх ухах хэрэгтэй хэрэв түүнээс хэтрүүлбэл тахианууд маань гэмтэх аюултай шүүдээ. Тиймээ, тэднийг барьж авах занга бэлтгэж байна. Ингээд тахиануудыг хэрхэн нүхэнд оруулах нь таны мэдэх хэрэг. Тэдэнрүү цасан бөмбөг шидэж, цохилтын хүчийг нь ашиглаж болно. Учир нь цасан бөмбөгнүүд нь амьтадад 0 хохирол учруулдаг байх нь. Ингээд тэднийг нүхэнд оруулсан бол тойруулаад хашаа хатгах хэрэгтэй. Ингэснээр бусад амьтад, мангасуудаас мөн усны аюулаас хамгаалж байгаа юм шүүдээ. Мөн тойруулаад байшин барьсан ч болно.

Эхний удаад гарсан өндөгнүүдийг цуглуулж аваад хашаан дотор дахин шидэж дэгдээхийнүүдийг гаргаж ирж болно, гэхдээ магадлал 1/8 байдаг болохоор жаахан төвөгтэй. Мөн өөр нэг гайхалтай арга гэвэл, та улаан буудайн тариаг барьж очоод хоёр тахиаг хооронд нь хээлтүүлэх замаар дэгдээхий төрүүлэх боломжтой.

Түүх

Хамгийн анх өндөгнүүд нь 7th Seecret Friday Update - ээр нэмэгдсэн байна. Харин Бета шатны үед, тоглогчдын хүсэлтээр өндгийг шиддэг болгожээ. Хүсэлт болоод Нотчийн хариу энд байна.

Бета 1.9 Pre-release хувилбараар өндөгнүүдийг тун амархан олох боломжтой болжээ. Учир нь шинэ нэмэлтээр амьтдыг хооронд нь хээлтүүлж төл мал болоод бусад бяцхан найз нарыг гарган авах боломжтой болсон :)

Тривиа

  • Хэтэрхий олон тахиаг жижигхэн газарт байлгавал, магадгүй тэд нэг нэгэн дээрээ давхарлаад хашаанаас гарч мэдэх юм шүү, гэхдээ энэ бүхнээс илүүтэй тэд бүтэж үхэх аюултай байдаг байна.
  • Өндөгнүүдийг түгээгүүрт хийж, занга бэлтгэж болно.
  • Өндгийг лава болоод усруу шидвэл, яг л сум болон цасан бөмбөгний адил хариу үйлдлийг үзүүлнэ.
  • Хэрвээ та сайтар сонсвол тахиа өндөглөх үедээ дуу чимээ гаргадаг бөгөөд зөвхөн Нэг-тоглогчийн горим дээр л сонсох боломжтой ажээ.
  • Чоно, зомби хүн гахай мэтийн гэм хоргүй ч уурыг нь хүргэж болдоггүй амьтадруу өндгийг шидвэл хэдий тэдний биед хор хөнөөл учруулаагүй ч тэд танруу дайрах болнодоо хө.
  • Харин 1.0 шинэчилэлээс хойш өндөгнөөс том тахиа бол бяцхан дэгдээхий гардаг болжээ.

Мэдээг нэмсэн : Хүслэн